dimecres, 1 d’abril del 2009

Se'ns ha acabat Vietnam

Pues res... que ja soms a la capital Vietnamita. Hem suat per arribar-hi!
La Nacional numero 1 es espantosa per pedalar-hi, mare meva!!! es que estan bojos de remate els conductors d'aquest pais, sort que estan mig acostumats a trobar obstacles i mes obstacles a la carretera i t'esquiven amb bastanta facilitat.
De cami a la capital vam fer parada a Ninh Binh, ja que segons ens havien dit per alla a les avores hi havia una zona, Tam Coc, que valia la pena de visitar, i la veritat, no s'equivocaven pas; l'endema vam deixar els trastos a l'hostal i a bon mati ja estavem damunt la bici (per variar tornavem a fer l'activitat amb bicicleta) i ens dirigiem cap a Tam Coc, a pocs quilometres de Ninh Binh. Vam aparcar les bicis i vam llogar una barca de rems amb remadora Vietnamita. Tenen una manera de remar molt peculiar, de ben segur aquesta modalitat s'hauria d'incloure en els propers jocs olimpics, es que es per veure: remen amb els peus!! Mireu-la que felic la dona:

El paissatge de Tam Coc el vam trobar espectacular, era ben ple de camps verds d'arros i unes muntanyotes enormes carstiques que de tan en tan les podies travessar per coves naturals. S'apreciava el SILENCI.

De nou a Ninh Binh, farts de la Numero 1 i com que ja estavem ben aprop de la capital vam decidir agafar un bus per acabar-hi d'entrar. No teniem masses ganes de repetir una entrada en una ciutat tan gran amb bicicleta, Hanoi te mes de quatre millons d'habitants que no es poc! i la dinamica es la mateixa que a Ho Chi Min: transit, fum... i la bogeria vietnamita.

Un cop enfilats al bus ens replantejavem si hagues set millor entrar a la ciutat pedalant o amb el bus, es de por la conduccio vietnamita. Grrrr!
Un cop arribats (sencers) a la capital, pitant a portar el passaport a l'agencia perque ens fessin el visat de Xina... i l'espera se'ns a fet eterna!!! 10 dies parats altre cop, avui l'hem recollit.
Perque l'espera no se'ns fes tan llarga vam contractar un viatge organitzat a la badia de halong, anavem en plan ovelles.... Baixeu a esmorzar a tal hora, despres farem aixo i mes tard allo altre!!! res, que les coses organitzades no estan fetes per nosaltres. Ara be, no va estar mal, tot i que el primer dia va ploure varem poder disfrutar del paissatge, dels milers d'illes i illes que sobresurten d'una forma espatarrant del mar. Tambe ens varen dur a veure unes coves, les de Hang Đầu Gỗ que ens van deixar amb la boca oberta per la quantitat d'estalactites, estalacmites...
La primera nit ens van dur en un hotel de l'illa Cát Bà, molt tranquilota. I l'endema ens van venir a recollir per portar-nos a passejar amb barquet per la badia i fer nit al mateix barquet.

El que se'ns va posar mes be de tot va ser que el tercer dia al mati vam poder fer kaiak, ja pensem canviar les bicis per rems hores d'ara, jejeje
Doncs res mes, que dema ja entrem a Xina, ens veiem alla!
Aqui teniu mes fotos:

Montse Soler ha dit...

Hola nois, em dic Montse, visc a Bcn i no ens coneixem.
Us he descobert mitjançant el Marc i la Mireia (que ara mateix són a Nova Zelanda), ja que sóc la mare d'en Marc i per tant, fidel seguidora del blog.

Només us volia felicitar per l'esforç, l'empenta que teniu i sobretot per les maquíssimes fotos que pengeu. En podeu fer un bon reportatge ja que en teniu algunes de precioses.

Endanvant amb la pedalada!!!

Josep M. Ferrer ha dit...

Unes fotos molt xules. Déu n'hi do com està la carretera per aquests països asiàtics!!!

Neus,Alex,Biel ha dit...

Ara no ting gaire temps per mirar el vostre blog(trial,biel,buscar feina) una mica liat. pero des de aqui, anims i ha seguir endevant, molta sort i que us hu passeu be.
Neus,Alex,Biel

Anònim ha dit...

Ei! molt bé quina enveja, molts records de l'Esteve el mongol de Tortellà, ja iré seguint el vostre viatge, fins aviat i que vagi tan bé com fins ara.

iturri-ak ha dit...

INCREIBLE-GUAI-COLLUNUT-MAGNIFIC-ESPATARRANT-SALVATGE-BESTIAL-CHULI-DIVI-TREMENDO-AL.LUCINANT-INOLVIDABLE-FABULOS-ni han més...